سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن دوجداره - قیمت لوله کاروگیت

لوله کاروگیت:

لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت جزء مدرن ترین لوله ها محسوب می شوند. لوله های کاروگیت به صورت دولایه طراحی و تولید می شوند. لایه ی خارجی معمولا به صورت شیاردار و به رنگ سیاه و لایه ی داخلی معمولا به صورت صاف و صیقلی و به رنگ های آبی یا زرد تولید می شود.

لوله کاروگیت دارای یک طراحی ساختاری منحصر به فرد است که اجازه می دهد بار به طور مساوی توزیع شود، این بدان معنی است که می تواند بار های زیادی را بدون شکستگی تحمل کند. لوله کاروگیت برخلاف لوله های سفت و سخت مانند بتن، انعطاف پذیر بسیار بالایی دارد و از مقاومت بالایی در برابر ضربه جلوگیری و از خرابی یا آسیب به ساختار و عملکرد آن برخوردار است.

لوله پلی اتیلن دو جداره رایج ترین طرح لوله کاروگیت برای زهکشی و فاضلاب است. لوله کاروگیت به دلیل استحکام و انعطاف پذیری بالایی که دارد برای زهکشی آب، در زیر پل ها، حمل مواد اسیدی و بازی، لوله های فاضلاب آدم رو، پساب های صنعتی و ... مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد ولی استفاده عمده آن ها در لوله های فاضلاب است و به همین دلیل به این مدل از لوله، لوله ی فاضلاب هم گفته می شود.

مزایای لوله های کاروگیت:

·  وزن سبکی دارد.

·  نشت و نفوذ کمتر است.

·  لوله کاروگیت قابل بازیافت است.

·  نصب نیازی به تجهیزات سنگین ندارد.

·  هزینه های فعالیت های زیر زمینی را طی سال ها کاهش می دهد.

·  شانس خسارت کمتری را در حین حمل و نقل و حتی در حین ذخیره سازی ارائه می دهد.

·  لوله کاروگیت عمر طولانی دارد و به طور کلی با طول عمر 50 سال، 75 سال و 100 سال رتبه بندی می شود.

·  جنبه های اتصال خوبی را ارائه می دهد و بنابراین احتمال نشت از طریق اتصالات ناچیز است.

·  تولید شامل مواد اولیه کمتری است و بنابراین هر لوله کاروگیت تولید شده، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.

·  آن ها به راحتی می توانند در برابر فشار طبیعی موارد فوق مقاومت کنند و در نتیجه دچار ترک و آسیب کمتری می شوند.

·  از آنجا که این لوله ها بسیار انعطاف پذیر هستند، می توان آن ها را در مکان هایی مانند زهکشی ها و غیره بسیار آسان استفاده کرد.

کاربرد های لوله پلی اتیلن دوجداره:

·        سیستم‌ های آبیاری

·        تأسیسات تصفیه آب

·        سیستم‌ های زهکشی

·        مخازن ذخیره مواد و مایعات

·        سیستم‌ های انتقال آب ثقلی

·        سیستم‌ های انتقال آب باران

·        سیستم‌ های تقسیم‌کننده آب

·        سیفون‌ های آب در جاده ‌ها و رودخانه ‌ها

·        استفاده در سیستم های لوله کشی و منهول ها

·        شبکه‌ های جمع‌ آوری و انتقال فاضلاب‌ های شهری

·        سیستم ‌های انتقال مواد صنعتی، مانند اسید ها، باز ها، نمک ‌ها و غیره

·        شبکه‌ های جمع‌ آوری آب‌ های سطحی در شهر ها و مناطق صنعتی و کشاورزی

تولید لوله کاروگیت و لوله اسپیرال کاروگیت:

لوله های کاروگیت در سایز های مختلفی به دو صورت لوله کاروگیت و لوله اسپیرال کاروگیت طراحی و تولید می شود که در واقع فقط روش تولید متفاوت است به این صورت که در تولید لوله های کاروگیت مواد پلی اتیلن به صورت یک تکه قالب گیری و پرس می شود اما در تولید لوله های اسپیرال کاروگیت شیوه تولید کمی متفاوت است. در این روش پروفیل یا همان برجستگی های روی لوله توسط اکسترودری که پروفیل لوله را تولید میکند پس از سرد شدن و گذشتن از آب داخل وان خنک شده و به تدریج به صورت مارپیچ رول می شود و توسط یک سرس فعل و انفعالات به یک دیگر چسبانده می شود .

پس از چسبیدن لایه داخلیه لوله که به رنگ زرد می باشد به جداره داخلیه لوله و روی پروفیل ها می نشیند و توسط قلتک های تعریف شده با فشار بالا بر روی لوله چسبانده می شود. این لوله ها معمولا در سایز های بالا یعنی از سایز 1000 الی 2500 تولید می گردند. سایز های لوله های کاروگیت و اسپیرال کاروگیت عبارتند از :

سایز لوله های کاروگیت و اسپیرال کاروگیت با فشار حلقوی 16 کیلو نیوتن ,31?5 کیلو نیوتن ,64 کیلو نیوتن

لوله کاروگیت 110 میلیمتر

لوله کاروگیت 125 میلیمتر

لوله کاروگیت 160 میلیمتر

لوله کاروگیت 200 میلیمتر

لوله کاروگیت 250 میلیمتر

لوله کاروگیت 315 میلیمتر

لوله کاروگیت 400 میلیمتر

لوله کاروگیت 500 میلیمتر

لوله کاروگیت 600 میلیمتر

لوله کاروگیت 700 میلیمتر

لوله کاروگیت 800 میلیمتر

لوله کاروگیت 900 میلیمتر

لوله کاروگیت 1000 میلیمتر

لوله کاروگیت 1200 میلیمتر

لوله کاروگیت 1400 میلیمتر

لوله کاروگیت 1600 میلیمتر

لوله کاروگیت 1800 میلیمتر

لوله کاروگیت 2000میلیمتر

لوله کاروگیت 2400میلیمتر

لوله کاروگیت 2500 میلیمتر

لوله کاروگیت 3000 میلیمتر

لوله کاروگیت 4000 میلیمتر

قیمت لوله کاروگیت:

لوله های کاروگیت نسب به سایر لوله های مانند سرامیکی، بتنی و فلزی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند. قیمت لوله های کاروگیت با توجه به نوع استفاده آن ها، اندازه و فشاری که می توانند تحمل کنند متفاوت است.

به طور کلی استفاده از لوله های کاروگیت روشی مدرن و جدید محسوب می شود و بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه ی آن نیز نسب به سایر لوله ها کم تر است ضمن این که از قابلیت نصب و طول عمر بالایی نیز برخوردار است.

کارخانه تولید لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر:

کارخانه لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله های پلی اتیلنی تکجداره و دوجداره کاروگیت و اسپیرال و با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون میباشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.

هلدینگ صنایع برتر برای مشتریان خود، به طور مرتب گزارش های مربوط به حادثه و تجزیه و تحلیل شکست مستقل از سیستم های لوله پلی اتیلن و سایر اجزای پلیمری را انجام می دهید. ما می دانیم که خرابی سیستم لوله پلی اتیلن می تواند منجر به انفجار، آتش سوزی و از بین رفتن جان و در نهایت در دادرسی و خسارت های پر هزینه شود. علاوه بر این، این خرابی ها می تواند باعث قطع سرویس، نگرانی های ایمنی و از بین رفتن اعتبار برند شود. به همین دلایل، ما معتقدیم که تحلیل شکست باید یک روش استاندارد برای بازار ابزارآلات باشد. ما در تلاش هستیم تا علت دقیق عدم موفقیت را تعیین کنیم و اقدامات اصلاحی و اصلاحی را برای جلوگیری از عود ایجاد کنیم.

تولید کننده لوله دوجداره کاروگیت هلدینگ صنایع برتر در تولید لوله دوجداره کاروگیت پس از انجام تحقیقات فراوان و تکیه بر دانش مدیران و واحد تحقیق و توسعه خود توانسته است که تغییراتی (انحصاری و مبتکرانه) در قالب های کاروگیتور ایجاد کند که نتیجه آن لوله ‌ای بسیار مقاوم تر، با کیفیت‌ تر و با عمری طولانی ‌تر نسبت دیگر لوله‌ های دوجداره کاروگیت در کشور باشد.

کارشناسان فروش لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله های کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند.

جهت راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت و استعلام قیمت لوله کاروگیت به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید و یا با مهندسان و کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

لوله کاروگیت